vineri, 21 iulie 2017

Ce inseamna fericirea?

Pentru mine fericirea este rasetul cristalin al fiului meu,care are atata viata in el ca de fiecare data cand rade ma face sa rad si eu cu el,indifferent de cat de suoarata sau stresata sunt.Fericire inseamna atingerea sotului meu,increderea si alinarea pe care mi-o ofera bratele lui.
Acestea sunt motivele mele zilnice de fericire.
Acestia sunt “factori externi”,daca pot sa ii numesc asa,care ma fac fericita in fiecare zi.
“Factorii interni”care imi umplu sufletul de fericire sunt reusitele mele,obstacolele peste care trec fie ele bune sau rele.
Pe langa acestea mai sunt fericita cand ma suna sora mea draga,cu care,cateodata sunt cam necioplita,si stam la “taclale”si povestim despre orice si oricine.Mai sunt fericita cand ma suna fratele meu drag,care ma suna foarte rar,si care prin glumele si tachinarile lui reuseste sa imi redea buna dispozitie si sa imi insenineze ziua.  
Sunt fericita cand fratele meu cel mic vine si ma ia in bratele lui micute si imi spune”Te iubesc,Elena!”,ador inocena si sinceritatea lui.
Un alt motiv de fericire pentru mine este multumirea clientelor mele atunci cand primesc produsele lucrate de mine cu mare drag.Atunci cand un om pe care nu l-ai vazut niciodata si pe care l-ai cunoscut doar din conversatiile de pe facebook iti spune ca esti un om minunat si ca prin produsul pe care l-ai lucrat pentru el ai reusit sa ii bucuri sufletul nu poate decat sa iti umple sufletul de bucurie.
Sunt fericita ca sunt inconjurata de atatia oameni minunati,care ma iubesc, ma ajuta,care se supara pe mine,care ma iarta si continua sa ma sprijine indifferent de motiv si de situatie sip e care cateodata simt ca nu ii merit.
Acestor oameni le multumesc din tot sufletul meu! Le cer iertare,sincer! Ii iubesc si ii apreciez,chiar daca cateodata sunt ,sunt imposibil de incapatanata si ii scot din pepeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu