vineri, 11 martie 2016

Un living modern cu Diego



Când nu ai construit tu casa, ci ai moștenit-o, vine o vreme când te hotărăști să aduci modificările și modernizările pe care ți le doreai de mult timp. Așa s-a întâmplat și cu mine. Până în urmă cu vreo patru ani nu m-am putut atinge de casă, căci mama  mea nu mi-ar fi permis fără să se supere, lucru ce nu mi–l doream. Cel mai bun exemplu a fost când i-am mutat grădina de zarzavat din spatele casei vecinului, într-o zonă în care legumele se puteau bucura de soare pe toată durata zilei. Ce s-a mai supărat, chiar dacă a văzut că aveam dreptate, tot mi-a reproșat mult timp.

După trecerea ei în neființă am început modernizările, care cinstit să fiu, merg foarte greu datorită vremurilor și mai grele prin care trecem. Dar cu perseverență am reușit  să creez o fereastră pentru bucătăria ce nu era iluminată decât artificial. Apoi am refăcut soba, am pus gresie, faianță și am montat un plafon fals din rigips. După am cumpărat o mobilă mai modernă și am înlocuit și chiuveta. O investiție destul de mare pentru bugetul familiei mele, căci am ales totuși numai materiale de foarte bună calitate. Singura economie fiind cea realizată cu mâna de lucru, întreaga lucrare executând-o singur, apelând din când în când la un prieten. Acum m-am hotărât să transform sufrageria într-un living deschis, prin desființarea unui dormitor ce se va alătura sufrageriei pentru un spațiu mult mai generos. 


Cum pentru un living este necesar un parchet destul de rezistent, iar eu doresc materiale de calitate și care să se asorteze cu  lemnul din care este executată scara interioară, alegerea acestuia mi-a luat destul de mult timp. Am avut o surpriză destul de mare ca după multe site-uri vizitate, plus ceva magazine offline să ajung și pe diego-romania.ro unde am dat peste un parchet laminat ,Woodstep intarsio recomandat pentru traficul intens  din living. Am fost foarte încântat de modelul acestui  parchet ce îmi amintea de modelul cerdacului de la casa bunicilor mei și care  se potrivea prin culoarea edel  cu nuanța lemnului scării. În acel cerdac al bunicilor mi-am petrecut aproape toți anii copilăriei și sigur de aici a venit atracția mea pentru acest model. 
Tot la Diego am mai avut parte de o surpriză, puteam beneficia de multe servicii aplicând pentru un card de fidelitate și chiar puteam beneficia de promoții lunare cu reduceri de până la 50%. 
După aplicarea la cardul de fidelitate, un alt stimulent mi-a fost dat de faptul că marfa cumpărată  de la Diego îmi va fi adusă, la un preț foarte avantajos, până la locuința mea.


Cu ajutorul consilierilor ce se ocupă de vânzări am reușit să îmi fac un calcul foarte exact a cantității de parchet necesare pentru livingul meu. Tot cu ajutorul lor am achiziționat și restul de accesorii necesare pentru montarea parchetului și pentru a putea face o lucrare de calitate, care să nu se deterioreze în timp.

Articolul acesta a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu